خانه » خودرو » تویوتا با راه اندازی برند جدید در چین

تویوتا با راه اندازی برند جدید در چین

تویوتا یک برند دیگر را برای چین در نمایشگاه خودرو شانگهای راه اندازی کرد. به گزارش خبرشهری از خبرنگاران، پیش از این خبر هایی درباره راه اندازی برند تازه با سرمایه گذاری ...

تویوتا یک برند دیگر را برای چین در نمایشگاه خودرو شانگهای راه اندازی کرد.

به گزارش خبرشهری از خبرنگاران، پیش از این خبر هایی درباره راه اندازی برند تازه با سرمایه گذاری مشترک تویوتا و شرکت چینی FAW و با نام Ranz منتشر شده بود اما تویوتا قصد دارد یک برند دیگر را نیز راه اندازی کند . این برند جدید با همکاری تویوتا و گوانگجو چینی خواهد بود و قرار است خودروهای ارزان الکتریکی تولید کند. برند جدید هنوز نامگذاری نشده است اما نشان و یک مدل مفهومی از این برند در نمایشگاه شانگهای به نمایش گذاشته شده است . این خودرو یکSUV مفهومی است اما تویوتا اطلاعاتی درباره مشخصات فنی و موتور این خودرو منتشر نکرده است. خودروساز ژاپنی گفته است که این خودرو را برای خریداران جوان در نظر گرفته است .

سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲
بازدیدها 655
دیدگاه ها . نظر
کد خبر 26626

Comments are closed.


عضویت در خبرنامهء خبر شهری