دوشنبه, ۲۹ بهمن, ۱۳۹۷ - Monday, 18 February, 2019
تویوتا با راه اندازی برند جدید در چین
تویوتا یک برند دیگر را برای چین در نمایشگاه خودرو شانگهای راه اندازی کرد. به گزارش خبرشهری از خبرنگاران، پیش از این خبر هایی درباره راه اندازی برند تازه با سرمایه گذاری ...
تویوتا یک برند دیگر را برای چین در نمایشگاه خودرو شانگهای راه اندازی کرد.
به گزارش خبرشهری از خبرنگاران، پیش از این خبر هایی درباره راه اندازی برند تازه با سرمایه گذاری مشترک تویوتا و شرکت چینی FAW و با نام Ranz منتشر شده بود اما تویوتا قصد دارد یک برند دیگر را نیز راه اندازی کند . این برند جدید با همکاری تویوتا و گوانگجو چینی خواهد بود و قرار است خودروهای ارزان الکتریکی تولید کند. برند جدید هنوز نامگذاری نشده است اما نشان و یک مدل مفهومی از این برند در نمایشگاه شانگهای به نمایش گذاشته شده است . این خودرو یکSUV مفهومی است اما تویوتا اطلاعاتی درباره مشخصات فنی و موتور این خودرو منتشر نکرده است. خودروساز ژاپنی گفته است که این خودرو را برای خریداران جوان در نظر گرفته است .
Loon Copter پهپاد شگفت انگیز با قابلیت شنا در سطح و زیر آب
آخرین فهرست از پرشتابترین سوپراسپرتهای دنیا+تصاویر
آیا آیفون ۷ واقعی این شکلی است؟+تصاویر
تصاویر/ کولاک شرق امریکا را فلج کرد
مایکروسافت مدلهای جدید سرفیس بوک، سرفیس پرو ۴ و سرفیس پن را معرفی کرد
بهترین فیلمهای سال ۲۰۱۵ از نگاه منتقدان
پرواز از نیویورک به دبی، تنها در ۲۲ دقیقه
کدام تکنولوژی صفحه نمایش برای تلویزیونها بهتر است؛ LCD یا OLED؟
نخستین ساختمان جهان با پیست اسکی
هتلهایی ۵ ستاره در آسمان!+تصاویر