خانه » خودرو » عرضه خودرو B50 به بازار

عرضه خودرو B50 به بازار

70 تا 80 درصد ظرفیت تولید ات گروه بهمن به سمت تولید خودروهایی می رود که وابستگی اش به تولیدکنندگان خارجی کمتر باشد.

به گزارش خبر شهری به نقل از پرشين خودرو، معاون اقتصادی و برنامه ریزی گروه بهمن با اشاره به تغییر استراتژی گروه بهمن در شرایط کنونی اقتصاد و بازار خودرو کشور گفت: استراتژی گروه بهمن در گذشته بر مبنای تولید در مقیاس کم و متنوع پایه ریزی شده بود که با توجه به شرایط اقتصادی آن مقطع زمانی راهبردی صحیح و اثر بخش بود اما اکنون و براساس تغیرات محیطی عمدتا اقتصادی، دیگر ادامه فعالیت بر مبنای سیاست های گذشته چندان معقول و منطقی نیست.

سعید موحدی با تأکید بر این که تولیدات آینده گروه بهمن بیشتر طبقات میانی بازار را پوشش خواهد داد افزود: تولید محصولاتی اقتصادی است که ارز بری شان کمتر باشد.

بدین منظور مقرر شده تمرکز تولیدی گروه بهمن ۲ یا ۳ محصول محوری باشد که حدود ۸۰ درصد ظرفیت تولیدی گروه را پوشش می دهند همچنین ۲۰ درصد ظرفیت باقیمانده هم به محصولات متنوع برای طبقات بالای بازار اختصاص یابد.

موحدی با اشاره به این نکته که تولید این محصولات به معنی حذف محصولات قبلی نیست، گفت: تولید وانت کارا، مینی وانت کارو و کامیونت بهمن برخی از این محصولات هستند که از لحاظ ظاهری با محصولات قبلی گروه بهمن تفاوتی ندارند اما بخش عمده ای از ساخت آنها در داخل و با قطعات داخلی اجرایی می شود. از این رو خلاء قیمتی بین خود و رقبایمان را پوشش می دهیم ضمن اینکه وابستگی ارزیمان هم کمتر می شود.

وی همچنین در ادامه از فراهم شدن مقدمات تولید و عرضه خودروی B۵۰به بازار کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر شرایط بازار با ورود رقبای چینی با تغییرات اساسی روبرو بوده است و این امر باعث شده تا گروه بهمن جهت عرضه این محصول با تامل اقدام کند.

سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱
بازدیدها 580
دیدگاه ها . نظر
کد خبر 19351
برچسب:


ارسال نظر:

*


عضویت در خبرنامهء خبر شهری